To puzzle, lotto i sokole oko w jednym pudełku. Gra pobudza ciekawość i wyobraźnię, wzbogaca słownictwo, jest znakomitym treningiem spostrzegawczości i pamięci. Ciekawe i kolorowe ilustracje inspirują dzieci do zdobywania wiedzy o świecie.
SERIA JUŻ GRAM dla dzieci w wieku 2-4
Seria składa się z trzech gier. LATAM. JEŻDŻĘ. PŁYWAM.
Wszyscy gotowi? To ruszamy po przygodę.
W przestworzach, na lądzie, czy na wodzie – maszyny i pojazdy zabiorą Was w podróże pełne przygód. Poznacie ciekawych ludzi, sympatyczne zwierzęta i wiele przydatnych przedmiotów.
JEŻDŻĘ
Autor: Granna
Ilustracje: Małgorzata Detner
Wiek graczy: 2-4
Liczba graczy: 1-4
Jeżdżę to puzzle, lotto i sokole oko w jednym pudełku. Gra pobudza ciekawość i wyobraźnię, wzbogaca słownictwo, jest znakomitym treningiem spostrzegawczości i pamięci. Ciekawe i kolorowe ilustracje inspirują dzieci do zdobywania wiedzy o świecie
W tej zabawie pojazdy zabiorą dzieci w podróże pełne wrażeń: traktor, pociąg, rower, deskorolka, hulajnoga, wyścigówka.
Propozycje zabaw:
- Puzzle: ułóżcie 6 puzzli.
- Loteryjka: odkrywajcie po jednym obrazku i dokładajcie go do właściwej planszy.
- Sokole oko: równocześnie szukajcie obrazków pasujących do Waszych plansz.
- LATAM
Autor: Granna
Ilustracje: Małgorzata Detner
Wiek graczy: 2-4
Liczba graczy: 1-4
Latam to puzzle, loteryjka i zgadywanka w jednym pudełku. Gra pobudza ciekawość i wyobraźnię, wzbogaca słownictwo, jest znakomitym treningiem spostrzegawczości i pamięci. Ciekawe i kolorowe ilustracje inspirują dzieci do zdobywania wiedzy o świecie.W tej zabawie zabiorą dzieci w podniebne podróże: spadochron, narty, helikopter, rakieta, samolot i balon.
Propozycje zabaw:
- Puzzle: ułóżcie 6 puzzli.
- Loteryjka: odkrywajcie po jednym obrazku i dokładajcie go do właściwej planszy.
- Zgadywanka: kto pierwszy odgadnie, co znajduje się na obrazku?
- PŁYWAM
Autor: Granna
Ilustracje: Małgorzata Detner
Wiek graczy: 2-4
Liczba graczy: 1-4
Pływam to puzzle, loteryjka i memory w jednym pudełku. Gra pobudza ciekawość i wyobraźnię, wzbogaca słownictwo, jest znakomitym treningiem spostrzegawczości i pamięci. Ciekawe i kolorowe ilustracje inspirują dzieci do zdobywania wiedzy o świecie. Tym razem w roli głównej: kajak, motorówka, żaglówka, kółko do pływania, kuter rybacki i kombinezon nurka.
Propozycje zabaw:
- Puzzle: ułóżcie 6 puzzli.
- Loteryjka: odkrywajcie po jednym obrazku i dokładajcie go do właściwej planszy.
- Sokole oko: równocześnie szukajcie obrazków pasujących do Waszych plansz.
http://www.granna.pl/