Reklama

Każdego roku uczniowie szkoły magii w Kruczym Królestwie demonstrują swoje umiejętności. W ramach egzaminu końcowego młodzi adepci muszą dotrzeć do legendarnego zamku kruków. Droga usiana jest jednak licznymi niespodziankami i wieloma pułapkami. Tylko ci, którzy opanowali subtelną sztukę warzenia eliksirów, potrafią poruszać się po wędrujących wieżach i skutecznie rzucają zaklęcia, ukończą szkołę z wyróżnieniem.

Podczas zabawy każdy z graczy stara się jak najszybciej doprowadzić swoich czarodziejów do zamku kruków. W tym celu wykorzystujemy karty ruchu oraz zdobywane na przestrzeni rozgrywki eliksiry umożliwiające nam rzucanie potężnych zaklęć. Magowie mogą się poruszać pieszo albo za pomocą tytułowych wędrujących wież, ale uwaga – jeśli zostaną przykryci kolejnym piętrem budowli, będziemy musieli zapamiętać ich położenie, aby skutecznie planować swoje ruchy. Zwycięży ten, kto sprytnie wykorzysta nadarzające się okazje i jako pierwszy umieści wszystkich swoich czarodziejów w zamku.

Ta planszówka łączy przystępne zasady ze strategiczną głębią, dzięki czemu sprawdzi się jako wstęp do bardziej zaawansowanych tytułów. Podczas gry wielokrotnie będziemy musieli zapamiętać, gdzie został uwięziony nasz pionek, a zmieniająca się nieustannie sytuacja na planszy wcale nam tego nie ułatwi. Wędrujące wieże zmuszą nas zatem do utrzymania uwagi i bacznego obserwowania poczynań przeciwników. A jeśli mamy ochotę na trudniejsze wyzwanie, gra umożliwia dodanie kolejnych zaklęć i skorzystanie ze specjalnego wariantu dla zaawansowanych.

https://www.wydawnictworebel.pl/games/wedrujace-wieze-5433.html

Zobacz inne pomysły na prezent: