Moda na „garażówki” przywędrowała z dalekich Stanów i… zadomowiła się u nas na dobre! Przełom lata i jesieni to idealny czas na poszukanie z maluchem skarbów na pchlim targu lub wystawienie na sprzedaż nieużywanych rzeczy. Wyprzedaże garażowe są świetne! Dlaczego?
SMN/photo na flickr
- Nigdzie indziej nie znajdziemy tylu oryginalnych przedmiotów
To zadziwiające, jakie skarby skrywają w swoich domach nasi niepozorni czasem sąsiedzi! Nigdzie nie znajdziemy tak niepowtarzalnych przedmiotów, często w modnym stylu retro. Warto od małego pokazywać dziecku alternatywę dla głównego nurtu! Szukając razem takich cudeniek uczymy je wrażliwości na piękno i wychowujemy małego odbiorcę sztuki.
- Nigdzie nie będzie tak tanio
Zazwyczaj na wyprzedażach garażowych nikt nie narzuca nam ceny, ale przyjmuje się, że jest ona naprawdę niska. Z łatwością wyszperamy wartościowe książki dla dziecka, zabawki, a nawet ubranka. To wszystko za grosze i w przyjemnej atmosferze!
- Świetny sposób na „przewietrzenie” szafy
Na półkach brakuje miejsca na nowe zabawki? Ubranka, z których wyrosło dziecko piętrzą się w szafie? Urządźmy wyprzedaż garażową! Bez spędzania godzin na robieniu zdjęć, wystawiania rzeczy na aukcji i nadawania paczek na poczcie. Bezproblemowo i modnie!
4. Jesteśmy „eko”
Proekologicznych zachowań uczymy się od pierwszych lat życia. Pokażmy swojemu dziecku, że nieużywane już przez nas rzeczy mogą dostać „nowe życie”, że nie musimy ich wyrzucać. Zamiast bezmyślnie pozbywać się przedmiotów, myślmy, jak je wykorzystać i komu mogą się przydać.
5. Jesteśmy częścią społeczności
Sąsiedzkie wyprzedaże garażowe to znakomita okazja do poznania ludzi, z którymi dzielimy przestrzeń życia. Maluchy odkryją, że w domu obok mieszka sympatyczna pani z dwoma kotkami, a po drugiej stronie ulicy rodzina z bliźniakami. Zadziwiające, jak bardzo integrują takie wydarzenia. Do tego coraz częściej „garażówkom” towarzyszą inne eventy – wspólne grillowanie, koncerty, warsztaty.
Maria Paderewska
Redaktorka prowadząca www.zabawkowicz.pl. Współpracuje z agencjami PR, portalami internetowymi - świetny copywriter. Absolwentka Dziennikarstwa i komunikacji społecznej na UW .