Poprowadź swoją postać przez całe życie, podejmuj ważne decyzji o karierze zawodowej, relacjach z ludźmi, zainteresowaniach i życiowych celach. Ta karciano-kościana gra, ze znakomitymi ilustracjami Piotra Sochy, pozwala wcielić się w dowolną postać i przeżyć swoje życie za każdym razem w inny sposób.
Karty są podzielone na okresy z życia. W każdej talii znajdziemy elementy, które faktycznie mogą dotyczyć danego okresu naszej życiowej drogi, a w innym trudno ich oczekiwać. W dzieciństwie znajdziemy takie tarty jak Ospa, na Wagary czy Wycieczkę do zoo, W latach młodości możemy odnaleźć kartę Skuter, Używany samochód, p Studia, Doktorat, albo też Małżeństwo i Dziecko. W wieku dojrzałym zapewne zamarzymy o Domu na wsi lub Jachcie żaglowym wiec i taka karta może się pojawić , ale naszy marzenie może stać się też Mieszkaniem kupionym od znajomego. Na starość z kolei może pojawić się karta Willa, Wnuczkowie,itp
Zadaniem każdego z graczy a może być ich od 2 do 4 jest jak najlepiej ‚skonstruować’ życiorys swojej postaci.
Dodatkowo na kostkach znajdziemy 6 symboli: zdrowie (plusik), pieniądze ($), wiedza (żarówka), relacja (ludzie). Są też dwie buźki. Jedynie buźka niezadowolona (symbol pecha) jest szczególna, bo takiej kostki nie można przerzucać. Pozostałe możemy przerzucać maks. 2 razy (a więc mamy 3 rzuty). Za odpowiednio zebrane symbole możemy nabyć karty obecne na torze
Gra uczy podejmowania decyzji, planowania, logicznego myślenia, a także tego jak nasz decyzje wpływają na życie nasze i innych.
Zawartość pudełka
- 87 kart
- 7 kości
- plansza
- 49 żetonów
- notes
- ołówek
- instrukcja