Premiera filmu : 17 czerwiec 2015-03-11
W Polsce do kin wejdzie 1 lipca 2015.
Film „W głowie się nie mieści” to nowe dzieło laureata Oscara reżysera Pete Doctera. Dzięki niemu już wcześniej mieliśmy możliwość odwiedzenia miasta potworów z produkcji : „Potwory i spółka”, jak i przeżyć magiczną podróż balonem po Ameryce południowej z bohaterami filmu „Odlot”. Tym razem wybierzemy się w jeszcze bardziej niezwykłe miejsce na świecie, jakim jest wnętrze ludzkiego umysłu, tak wydaje się niewiarygodne, ale ten film zabierze nas do świata małej dziewczynki o imieniu Riley i będziemy mogli poznać jej emocje. Życiem Riley kieruje 5 uczuć: Radość, Strach, Gniew, Odraza i Smutek. Gdy będzie musiała przeprowadzić się z ojcem do San Francisco, górę nad Radością wezmą inne uczucia.
Jak pisze dystrybutor o filmie : ” Dorastanie bywa trudne, także dla Riley. Jak każdym z nas, bohaterką kierują uczucia: Radość, Strach, Gniew, Odraza i Smutek. Kiedy dziewczyna jest zmuszona porzucić swoje dotychczasowe życie na środkowym zachodzie USA, ponieważ jej ojciec dostał pracę w San Francisco, usiłuje dostosować się do nowej sytuacji. Chociaż Radość, najważniejsze uczucie, robi wszystko, by utrzymać pozytywną atmosferę, Riley nie jest łatwo odnaleźć się w nowym mieście, domu i szkole „.
Bohaterowie Emocje
Disgust – Wstręt / Obrzydzenie
Dzięki niej reagujesz obrzydzeniem gdy widzisz wstrętne rzeczy.
Sadness – Smutek
To ona sprawie, że czujemy się przygnębieni i smutni.
Anger – Złość
Przez niego nigdy nie będziesz szczęśliwy.
Fear - Strach
Sprawie, że boimy się wielu rzeczy na tym świecie.
Joy – Radość
Najpiękniejsze uczucie, które zmaga się z pozostałymi, abyśmy byli szczęśliwi
Pixar z każdym filmem stara się prześcignąć swoje umiejętności i tym razem włosy bohaterów smutku czy radości składają się z cudownie, świecących kropek, które razem tworzą niesamowity blask oraz wydobyli i pokazali niesamowitą miękkość nici na swetrze Smutku, efekty są niesamowicie realne.
Obsada :
Amy Poehler - Radość (głos)
Bill Hader - Strach (głos)
Lewis Black - Gniew (głos)
Mindy Kaling - Odraza (głos)
Phyllis Smith - Smutek (głos)
John Ratzenberger - (głos)
Kaitlyn Dias - Reilly (głos)
Twórcy:
Pete Docter - reżyser
Michael Arndt - scenariusz
Michael Giacchino - muzyka
Pete Docter - materiały do scenariusza (materiały do scenariusza, historia)
John Lasseter - produkcja (producent wykonawczy)
Jonas Rivera - produkcja (producent)
Michael Miller - dźwięk
Studio, z którego wyszły takie animowane hity, jak Iniemamocni oraz Gdzie jest Nemo, planuje wypuścić do kin krótkometrażowy film animowany pt. Lava. Ten mały projekt wytwórni Pixar będzie wyświetlany w kinach tuż przed pełnometrażową animacją Inside out.
Reżyserią krótkiej animacji zajął się James Ford Murphy. Był odpowiedzialny ze wyreżyserowanie m.in. Auta.
Filmowi „ W głowie się nie mieści” będzie towarzyszyć rozbudowana linia zabawek od najlepszego w swojej klasie producenta TOMY. Innowacyjne podejście i silna pozycja na rynkach światowych firmy TOMY, a także umiejętność oddania unikalnego charakteru historii opowiedzianych przez Pixar w stworzonych przez nią liniach zabawek sprawiły, że wspomniane linie produktów to dla wytwórni filmów animowanych Pixar najlepszy sposób na rozpoczęcie najbardziej ekscytującego roku w swojej historii.
"Wkładamy wiele serca w nasze filmy, więc zaangażowanie naszych partnerów zajmujących się tworzeniem zabawek w jak najlepsze odwzorowanie postaci, które tak dobrze znamy, jest dla nas niezwykle istotne - stwierdził John Lasseter, dyrektor kreatywny w Walt Disney i wytwórni filmów animowanych Pixar. - Podczas mojej wizyty w siedzibie TOMY w Japonii byłem pod dużym wrażeniem dbałości o jakość i solidność wykonania. Zabawki, które załoga TOMY stworzyła do filmu 'W głowie się nie mieści' - dzięki nim postacie z naszych filmów zostały ożywione".
Linia zabawek firmy TOMY do filmu "W głowie się nie mieści" była inspirowana humorem, stylem wizualnym i żartobliwymi elementami zaczerpniętymi z filmu. Plastyczne postacie posiadają świecące elementy, a wszystkie zabawki dają możliwość wyrażenia samego siebie i odtwarzania najważniejszych scen z filmu.