Zestaw "Poznaję Świat " składa się z kolorowej i pełniej fascynujących ilustracji, i zadań książeczki oraz gry „Dookoła świata” , która jest przeznaczona dla dzieci w wieku 6-8 lat.
Zadaniem graczy jest dotrzeć z punktu startowego (każdy gracz rusza z innego narożnika planszy i okrąża planszę) do swojego domu (na środku planszy), po drodze odpowiadając na różne pytania dotyczące świata.
W grę może grać od 2 do 4 graczy.
Plansza została podzielona na 4 części:
1. część – Afryka (Sahara)
2. część – Azja (Mongolia)
3. część Arktyka
4. część Ameryka Północna
W czasie gry dzieci mogą się wcielić w postać: Araba, kowboja, Mongoła, Eskimosa.
Co drugie pole na planszy jest polem pytań. Gracz, który trafi na to pole, musi odpowiedzieć na pytanie Jeżeli nie odpowie poprawnie, cofa się o 3 pola.
W każdym kwadracie znajduje się jedno żółte pole – to przeszkoda. Gdy gracz stanie na tym polu musi odczekać jedną kolejkę bo:
- na Saharze nadeszła burza piaskowa
- w Ameryce zbliża się stado bizonów i trzeba przeczekać
- na mongolskim stepie karawanę atakują wilki
- W Arktyce nadchodzi głodny niedźwiedź polarny
Wygrywa ten gracz, który pierwszy dotrze do swojego domu.
Gra "Poznaję Świat" to świetny pomysł na wspólne spędzanie czasu, gdzie nie tylko dzieci, ale również dorośli przypominają sobie informacje o świecie oraz przyżywają razem niesmowite i pełnie wrażeń przygody.
Cena: 34,90
Wydawnictwo: Zielona Sowa
Poznaję Świat to nowość na rynku książek dla dzieci, która poprzez zabawę pozwala maluchom poszerzać wiedz i idealne uzupełnienie szkolnego nauczania.
Zestaw składa się z kolorowej i pełniej fascynujących ilustracji i zadań książeczki oraz gry „Dookoła świata” i jest przeznaczony dla dzieci w wieku 6-8 lat.
Zadaniem graczy jest dotrzeć z punktu startowego (każdy gracz rusza z innego narożnika planszy i okrąża planszę) do swojego domu (na środku planszy), po drodze odpowiadając na różne pytania dotyczące świata.
W grę może grać od 2 do 4 graczy.
Plansza została podzielona na 4 części:
1. część – Afryka (Sahara)
2. część – Azja (Mongolia)
3. część Arktyka
4. część Ameryka Północna
Gracze losują (lub wybierają) swoją postać w czasie gry mogą się wcielić w postać: Araba, kowboja, Mongoła, Eskimosa..
Co drugie pole na planszy jest polem pytań. Gracz, który trafi na to pole, musi odpowiedzieć na pytanie Jeżeli nie odpowie poprawnie, cofa się o 3 pola.
W każdym kwadracie znajduje się jedno żółte pole – to przeszkoda. Gdy gracz stanie na tym polu musi odczekać jedną kolejkę bo:
- na Saharze nadeszła burza piaskowa
- w Ameryce zbliża się stado bizonów i trzeba przeczekać
- na mongolskim stepie karawanę atakują wilki
- W Arktyce nadchodzi głodny niedźwiedź polarny
Wygrywa ten gracz, który pierwszy dotrze do swojego domu.