Reklama

Ozobot doskonale sprawdza się we wszelkich zadaniach dydaktycznych związanych z informatyką i robotyką. Ilość zabawy i nauki jest nieograniczona tak jak nieograniczona jest kreatywność dzieci związana z rysowaniem i planowaniem tras po których może jeździć Ozobot. Możemy zaprogramować tańczący zespół robotów, czy też prace drogowe. Nauczyć zasad bezpieczeństwa i zaprogramować drogę ewakuacyjną. 

Ozobot to zdobywca głównych nagród: 
2016 National Parenting Product Award Winner
Reviewed.com - CES Editors' Choice 2015
TechTimes.com - Innovation Award 2015
Kids at Play - Best Robot 2015
Space.com - Best High-Tech Toy 2014
Techlicious - Best of Toy Fair 2014
Popular Science - Best of Toy Fair 2014
Dr. Toy - 100 Best Toys - 2014
Dr. Toy - 10 Best Tech Toys - 2014

Dzieci 6-8 lat mogą zgłębiać tajniki programowania z użyciem jedynie kredek lub flamastrów. Taka technologia czyni z Ozobotów rozwiązanie idealne do oswajania już najmłodszych programistów z podstawami kodowania.

Przykład wykorzystania Ozobota do opowiadania przygód: 



Dzieci powyżej 8 lat mogą zakodować sposób poruszania się i efekty świetlne Ozobota za pomocą tabletu lub ekranu monitora (bez żadnych kabli). OzoBlockly (ozoblockly.com) - wizualny edytor oparty na puzzlach z komendami - oferuje pięć poziomów programowania, od nowicjusza do mistrza. Dzięki temu nadaje się zarówno dla początkujących, jak i bardziej doświadczonych programistów

 

.http://edu-sense.pl